Blogberichten

Prepaid providers stoppen er (bijna) allemaal mee

Prepaid providers gooien de handdoek in de ring. Tenminste, een groot deel van de prepaid providers. De aandacht voor sim only abonnementen blijft groeien. Steeds meer mensen nemen afscheid van hun prepaid service en kiezen voor een voordelig sim only abonnement dat bij hen past. De prepaid providers zien de klantenkring dan ook hard krimpen en steeds meer aanbieders van prepaid services besluiten om ermee te stoppen óf om gewoon ook maar sim only abonnementen aan te gaan bieden.

Doe je Ding Deals nieuw bij Simyo

De Doe je Ding Deals zijn vanaf nu te verkrijgen bij Simyo. Leuk natuurlijk, maar wat is het precies en wat mag je er nu echt van verwachten? De sim only providers moeten blijven sleutelen aan de weg om klanten binnen te halen én binnen te houden. De concurrentie wordt groter, zeker nu steeds meer prepaid providers ermee stoppen en steeds meer mensen kiezen voor sim only abonnementen. Met de Doe je Ding Deals wil Simyo nieuwe indruk maken op de markt. Wij vertellen je graag wat meer over deze nieuwe Doe je Ding Deals.

Sim only voorwaarden steeds vaker bepalend

Sim only voorwaarden hebben zeker aandacht nodig. Waarom? Omdat het toch wel belangrijk is dat de voorwaarden van je sim only abonnement ook goed bij jou passen. Het gebeurt vaker dat mensen in de problemen komen doordat zij de sim only voorwaarden niet goed hebben gelezen. Vaak worden de voorwaarden geaccepteerd zonder hier aandacht aan te besteden. In enkele gevallen leidt dit tot een afkoopsom waar mensen niet op zitten te wachten. Wij raden je aan om de sim only voorwaarden altijd te controleren, ook bij verlenging van je contract.

Sim only prijsverschillen lopen op tot 200 euro per jaar

Dat er sim only prijsverschillen bestaan, dat weten we natuurlijk allemaal. Niet voor niets luidt altijd het advies om de prijzen van de sim only abonnementen goed te vergelijken voordat je een definitieve keuze maakt. Toch staan veel mensen te kijken van de grootte van de sim only prijsverschillen. Velen denken namelijk dat het slechts om enkele tientjes op jaarbasis gaat, maar het blijkt dat het verschil per jaar wel kan oplopen tot maar liefst 200 euro.

Nieuwe merkidentiteit van Lebara: blij mee?

De nieuwe merkidentiteit van Lebara moet ervoor gaan zorgen dat er een ander publiek bij de provider terecht komt. Is deze provider dan niet blij met de huidige klanten? Ja, natuurlijk wel! Het gaat eerder om het aanspreken van nieuwe klanten en de nieuwe merkidentiteit van Lebara is speciaal ontwikkeld om een relatief kleine doelgroep aan te spreken. Op deze manier wil Lebara zich presenteren als unieke provider die net even anders is dan al die andere partijen op de markt.

Sim only vergelijken

Op simonlypagina.nl kunt u eenvoudig en snel alle sim only abonnementen met elkaar vergelijken. Wilt u graag een nieuw sim only abonnement of bent u benieuwd op u momenteel te veel betaalt? Start dan snel de vergelijker!

Vergelijk sim only abonnementen
Top 5 Populaire abonnementen