Nieuwe merkidentiteit van Lebara: blij mee?

Geplaatst op 29-01-2020 08:12

Nieuwe merkidentiteit van Lebara: blij mee?

De nieuwe merkidentiteit van Lebara moet ervoor gaan zorgen dat er een ander publiek bij de provider terecht komt. Is deze provider dan niet blij met de huidige klanten? Ja, natuurlijk wel! Het gaat eerder om het aanspreken van nieuwe klanten en de nieuwe merkidentiteit van Lebara is speciaal ontwikkeld om een relatief kleine doelgroep aan te spreken. Op deze manier wil Lebara zich presenteren als unieke provider die net even anders is dan al die andere partijen op de markt.

De nieuwe merkidentiteit van Lebara is inmiddels doorgevoerd

Heb jij al gemerkt dat Lebara zich in promoties anders presenteert dan anders? Wanneer je de reclames een beetje bijhoudt, dan is het goed mogelijk dat je wat veranderingen hebt gezien. Deze veranderingen hebben natuurlijk alles te maken met de nieuwe merkidentiteit van Lebara. Zo is er een nieuwe slogan in gebruik genomen, namelijk ‘Wat houdt je tegen? Precies, niks!’. Een lekker vlotte slogan die perfect past bij de millennials. Het zijn dan ook de millennials die Lebara vooral aan wil gaan spreken in de toekomst.

Een nieuwe positie tussen al die andere providers

Lebara is een provider die vooral als prijsvechter werd gezien. Wanneer we kijken naar de markt van telecomaanbieders, dan zien we hier in de basis twee groepen. Op de eerste plaats zijn dit de prijsvechters en daarnaast zijn dit de A-merken. De nieuwe merkidentiteit van Lebara moet er juist voor gaan zorgen dat de provider niet meer in te schalen is bij één van deze groepen. De provider wil hier met de nieuwe insteek precies tussenin vallen.

Samenwerking met reclamebureau Natwerk

Lebara heeft het direct groot aangepakt en wil zich voor 100 procent gaan richten op millennials die vrij willen zijn in het maken van al hun keuzes. Zij kiezen het liefst voor een sim only abonnement dat perfect bij hen past en Lebara wil dit abonnement aanbieden. Voor de nieuwe merkidentiteit van Lebara werd er een samenwerking aangegaan met reclamebureau Natwerk dat alle promoties heeft ontwikkeld met de focus op de millennials.

Kies jij ook voor Lebara?

Lebara valt niet onder de A-merken die over het algemeen wat hogere tarieven hanteren. De provider wil nu ook niet meer onder de prijsvechters vallen, maar onder een nieuwe groep providers, namelijk providers die optimale vrijheid bieden. Spreekt dit jou aan? Dan is Lebara misschien wel de juiste partij voor jou. Natuurlijk kun je bij ons alle sim only aanbieders vergelijken.

Sim only vergelijken

Op simonlypagina.nl kunt u eenvoudig en snel alle sim only abonnementen met elkaar vergelijken. Wilt u graag een nieuw sim only abonnement of bent u benieuwd op u momenteel te veel betaalt? Start dan snel de vergelijker!

Vergelijk sim only abonnementen
Populaire abonnementen